söndag 12 februari 2012

Choklad, choklad, choklad!


Jag såg en rolig grej på nätet som jag var tvungen att prova idag. Vad tror ni jag ska göra med några ballonger och choklad? 



Jo små chokladskålar att lägga efterrätt i(tex. hemmagjord glass som jag tänker ha till Alla hjärtans dag) Bara att smälta chokladen och doppa ballongerna. Men jag ska ge er ett liiitet tips. Vänta en stund med att doppa ner ballongen i chokladen och var snabba! Är det för varmt så smäller ballongen och det blir choklad över hela köket! 
Men man lär sig av sina misstag! :-)

3 kommentarer:

  1. Haha, vad söt du är Lina

    SvaraRadera
  2. hahaha roligt att det smällde! ;)

    och va spännande med ballonger!

    SvaraRadera
  3. Detta måste jag absolut prova! Med lite avsvalnad chocklad ha ha!
    Vilken snygg blogg det blev, riktigt läcker ;D

    SvaraRadera